Free Enterprise
Free Enterprise - náhled

Bezplatný Enterpri$e je obchod simulant v kterém vás budujete společnost ze země nahoru a prosit stát se obrem ve vašem průmyslu. Pro vyk

...

Cold Dreams Recenze

Chladný Dreams je akce/hádanka platforma udělaný nesmrtelností Production v roce 1995. S tavením mezi středním věkem a futuristickým nastavením, to cítí hodně jako chlap. Ve skutečnosti, to je docela srovnání protože vy hrajete svalnatého válečníka na jiné planetě pak zemi která má kombinaci starých kultur/zbraní a science fiction technologie, a samozřejmě tam jsou dinosaury žití tam taky. S nějakými hackerskými a grafickými změnami jedněmi mohly by znovu-titulovaného to "chlapa v Mazes Eternia" a udělal Skeletor, Hordak a krále Hiss koncoví šéfové! Byl by ne které bylo něco?! Ale dost snění, pojďme pokračovat v recenzi hry která zazní jako, že to má dost co dělat s právě té.

Spiknutí je že někde v hlubinách vesmíru Slunce bez jména září na červenou planetu Swandah. " zhroucené jeskyně červené planety jsou zahalené do legend. Uvnitř, starověká monstra a draci střeží komory a odmítat průchod smrtelníků. Poslední soud kuráže bude aby křižovala tmavé bludiště a boj proti hrdinům podsvětí. Mnoho rytířstev vesmíru již přemáhal pokušení tohoto hledání. Ale nikdo nemá vrácený ze Swandah do nynějška... Možná, že vy budete jeden..."

právě teď, někdo by mohl začít zajímající se jak každý z toto má něco do činění se sny a jak spiknutí navazuje s titulem. První , hlavní charakteristika samotný není snící, on fyzicky je na planetě. Za druhé, jestli titulní rozhodčí snům on má stávající se prvním válečníkem aby tloukl bludiště pak, to je rozumná myslí si - ale to nevysvětlí co slovo "chlad" dělají tam. Tak jen proč vývojář vybral jde s tímto je za mě, ale to je dobrý příklad někoho kombinování náhodného slova doufání pro chladný titul, ale instaid končí s něčím to je taková záměna spiknutí že to velice selže. A spiknutí sám je slabý pekelně. Jestli nikdo vůbec kdy vrátil se z planety Swandah pak odkud dělá příběhy pocházejí z? Já vím, že neznámo potěry legendy ale šly dále, jestli váš strýc šel do odlehlé planety a potom zmizet mohla byste automaticky předpokládat on byl odstraněný cizinci? Ano, proč ne - pojďme ignorovat všechny možné skutečné způsoby jak zemřít v neznámém prostředí a tvořit něco mimořádné... Zatraťte ty cizince!

Slabomyslný titul a svinstvo-spiknutí stranou, hra sám není marná. Skládejte se z tří světů, jeskyně pod ohromný Desert, Green Caverns a Red bludiště, a tyto jsou graficky většinou oddělení jinými barvami-schématy. To by mělo být zmíněný že chladný Dreams užívá jedinečný prvek zřídka já jsem viděl předtím, a to jsou skutečné obrázky aby přizpůsobily taženou grafiku. A malý příklad je struktura na blocích které má kamenný povrch. Další, víc působivých rysy jsou egyptské sochy a wall - art, pilíře, pouště, lesy a dokonce obrovské ještěrky! To je dost originál a pracuje lépe pak jeden by myslel ve vytvářející vhodnou atmosféru pro tři světy. Při začínání nové hře můžete si vybrat kterou světů vy chcete hrát pokud jde o co málo spiknutí hře nechala). Každý svět je rozdělený do 4 úrovní, a tyto jsou bludiště kde hráč musí zjistit zbraně a položky, zabít monstra a vyřešit hádanku používání co on má aby mohl postupovat k další bludišti. Jak zmíněný vy ovládáte svalnatého válečníka, oblečený do obrněných jednotek a hnědých " kraťasů chlapa". Navíc k chůzi a skákání on může lézt na, zvednout a užívat objekty a hodit zbraně. Tam jsou 5 jiné zbraně: Kouzelný, zlatý blesk, nůž, sekera a raketová střela. Tam je pevné množství těchto na každé úrovni, tak dává si pozor kterou zbraň vy použijete na jiné nepřátele. Také, raketová střela musí (většinou) být ušetřený aby vyhodila jisté zdi, tak jestli vy užíváte je v špatném nebo místě k neutralizovat nepřítele a potom dostat se do zablokované cesty, pak malér - vy uváznete. A kdekoli vy jdete do hry možná, že bys mohl vzít špatný krok a najít sebe v místě s nením úniku. To je důvod, proč vy musíte šetřit často, ale smůlovatá hra nechá vás dělat to v nějaké /každé /žádné stanovené době. Jestli vy zpříčíte se nebo otrávený vy můžete spáchat sebevraždu tlačící G. Tam jsou také obyčejné dveře v hře, a dva druhy klíčů které odemknou je. Ostříbřit zamkne na klíč otevřené dveře komory, a zlato zamkne na klíč otevřené únikové dveře.

Navíc k vašim zbraním a klíče, které vy máte 5 zvláštní položky: Štít, bomba, Anti - lightning, Robot - ammo a robot (kterého já budu se vrátím do později). Z těchto Anti - lightning je užívaný pro zmenšovat moc v blesku-generátorech nalezených na rovinu, které umožní vám projít je bez jakéhokoliv rizik být přepnuté. Bomba zabíjí každého nepřítele aktuálně na obrazovce. Nepřátelé hry jsou draci různých velikostí našli oba na zemi a ve vzduchu, dinosaurech, něco, co podobá se motýlům, a další věci cizí osoby. Jako v typické vrcholu platformě, mnoho z nepřátel jsou podivnévypadající a trochu chabý, ale tam je mnoho rytířstev kolem příliš a oni ve skutečnosti vypadají pěkně dobrý. Oni hodí meče k vám, a další nepřátelé střílejí ohnivé koule apod .. Vy můžete odporovat takové útoky házením zbraň právo zpět na to, ale nějaká nepřátelská palba vyžaduje další prostředky aby vyhnuly se. To je místo, kde objektový štít hodí se. To morfia vy pryč pro krátký moment tak, že nejsi hitový. Mluvení morfinu, tam je mnoho z toho v této hře a to je chladný účinek. Nějaké rytířstva morfium do dřevěných rakví kdy oni zemřou (nyní to je originální), a tyto jsou naplnění položkami. Další nepřátelé mohou přijít morfin ze svítilen, pozadí nebo dokonce z řídkého vzduchu aby napadl vy. Další chladný materiál je quasi - 3D jednotky zformovaných jako otočné pyramidy které můžete střílet pro body, a obrovské neutvářené věci musíte zničit za účelem dostat jisté klíče. Nějaké úrovně mají vrata s nějakým druhem elektrického proudu , který válečník musí buď projít skrz nebo střílet na aby mohl aktivovat. Vrata se zeleným barevným proudem mohou procházet, a vrata s červený nemůže. Kdy aktivovaný oni postupně otevřou další elektrická vrata na stejné obrazovce nebo někde jinde na rovinu.

A právě teď, robot-záležitost. Hra nabízí druhý typ hry, a to je ovládání malého robota. To nechá vás létat kolem a přístup umísťuje válečníka nemůže dostat se do, a střílet lenošit paprsky aby aktivovaly vrata nebo zabít nepřátele. Pro projít jistými úrovněmi musíte přepnout tam a zpět mezi robotem a válečník a pohybovat je správnému místu v pravý čas. Toto zahrnuje trochu víc plánování a myšlení pak obvyklá hra, ale části kde vy máte robota jsou hlavní věci hry. Jsem přál si, aby oni jen zahrnuli ho více jak by to udělali hru zajímavější. Robot má své vlastní munici, a vyhazuje jestli hitový nepřáteli nebo jejich zbraněmi. A když toto stane se, hádá co - vy uváznete. Tiskový G.

Teď, jestli všechno tento materiál se zdá příliš moc pro vás pak ne- dělat si starosti - chladný Dreams ve skutečnosti jde s trenérem který pomáhá Vám aby rozuměl to je svět, vzácná věc pro střední 90- ovo POČÍTAČOVÁ HRA. Hra také podporuje ovládací páku, a zvuk a hudba může být zapnutý a mimo individuálně během hry. Zajímavá poznámka je to, že hudba pro tento titul byl dělaná s ozvučováním hlasitosti, Adlib stopař známý protože to je ritch zvuk zpět v den. To bylo užíván k tomu, vytvořit hudbu pro hry jako neurčitý World vesmírného golfu miniatury, kopat to! a klasický Tyrian, a dal Midi - format (většinou použitý v POČÍTAČOVÝCH HRÁCH v době) běh pro peníze. Zatímco nápěvy v chladný Dreams nejsou tak pamětihodné jak v těch titulech, oni jsou hezcí dost a generovat vhodnou náladu.

Jak vidíte, chladný Dreams má hodně aby nabízel fanouška žánru. To je veselá zábava platforma, přímo nahoru tam s mnoha odzemí hrami éry, tak já dám tomu pevný 3. Ještě, to je smutný , že jeden věci, které odděluje chladný Dreams od standardního platformy - robota - není k dispozici pro vás tolik jak to by jste měli. Měl tam bylo víc užívání z toho, změna nejhloupějších dívajících se nepřátel, víc odůvodněné spiknutí a utkání-titul byl bych daný chlad Dreams (nebo jako já nazývám to - "Aliens jsem jedl My Uncle") 4.

Poznámka:

To je původně německý verista přeložený angličtině od Juergen Hoffmann. Všechno ale otrava-obrazovka na začátku je v angličtině. Nicméně, hra musela být uvolněný v angličtině také od té doby, co to měla vydavatele jedny mohli objednat to z v Spojeném království, Austrálie a Kanada (vidí objednávání na herním menu). Jediná narážka na orgins hry sám ačkoli přichází z jeho tvůrci jmen; Marosi Balůvàzs a Jancsina Attila, který zní Maďara.

Vybalte zip vašemu hře-složce (standardu je C:Dosgames). Vy pak dostanete složku "Coldream". Neměňte tuto složku- ovo jmenný btw, hra nezačne. Montujte ISO nalezený v této složce - "Cdream1" s Dosbox (takto: imgmount d c:dosgamescoldreamcdream1.iso -t iso). Vstupte Dosbox a píše "cd Coldream" typový "Runme".

Vydali: Immortality Production