4-D Sports Boxing
4-D Sports Boxing - náhled

4D sportů Boxing není moc pěkná hra (ve skutečnosti více podle plánu ošklivý) ale to dostane se pod vaši kůži nějak. To je kvůli nějakým

...

Sesame Street - Letter-Go-Round Recenze

Úvod... Sezamová ulice - Letter - Go - Round je vzdělávací dopis porovnání a pravopisu hry hádanky.

Řekni mi příběh... Sezamová pouliční Muppets pozval vás k funfair, zvláště vidět a jet Letter-Go - Round, zbrusu nový typ ďáblova kola nejen poskytující veselou zábavu ale také mít vás učit se / dozvědět se trochu.

Stejná procedura jak každým rokem?... V hlavním meně monstru koláčku nechá vás zvolit šest herních variant: Velké písmena porovnání, malé písmeno porovnání, smíšené případové porovnání, jedno Little slovo, co je chybějící? a hláskuje Secret slovo. Pak vy jste v Letter - Go - Round s Barkleyem, monstrem koláčku nebo Grover dělání chystání. Vy můžete vzít dopis který je v nejnižším bodu kola aby rovnalo se tomu s těmi, které na spodu obrazovky nebo hláskovat slovo. Není žádný trest pro beroucí špatnou jednoho a žádnou časovou mez. Jestli kolo je aby zpomalilo pro vaši chuť, vy můžete přejít na kinetózu rychlost (kinetózy = nemoci z pohybu). To je vždy tři dopisy a s každý o nich nová část zvonice je postavený. Třetí správný dopis zvoní a Bert, velký pták a monstrum koláčku přijde k slavit váš úspěch s malým tancem. Kdy oni jsou vyčerpaní, nové kolo začíná.

Oči a uši... Grafika je CGA mód 4, palet #2, vysoká intenzita (vysoký zelený, horní červený, horní žlutý + nízký modrý). Styl = hezký; použití půlsnímků základních barev v paletech #2 vzbudí dojmy EGA a animace jsou zábavné. Zvuk přichází z vnitřního mluvčího. Tam je jen jedna zadní melodie která je velice funfairy ale dělá vás šílená po chvilce. Druhá melodie je naprostý a radostný vítězství nápěv. Vy dovíte se kňučení kdy monstrum koláčku klouzá z obrazovky po herním výběru a návykový cinkot zvonu kdy vy jste vyhráli kolo.

Po výstupu nyní vstup... F1 - odešel od kulaté F3 - rychlosti kloubu ďáblova kola F5 - zvukový volný/na F7 - stránkovém záhlaví F11/F12 - havaruje hru ( netiskne jeden z nich sám jestli vy palec/snížení cyklů v DOSBOX)

transdukci... Slovní uznání za kouzlo Secret slovo (a co je promeškání?) zanechává hodně aby byl požadované, například Commander Mitamuru útočení na Letter - Go - Round s jeho ponorkou, tak, že to válí se do moře (jako ve filmu 1941). Myslím si, že dokonce to nemá žádný slovník ale čeká na přiřazené slovo. Ale já ptám se vzdělávací hodnotu této hry v každém případě. TWO body! ...co ne drželo mě z mělo se hezky s Muppets šel šílený. Měli udělaná animovaná obrázková kniha. Doporučený pro děti které ne- chtít učit se / dozvědět se cokoli, diváci Muppeta ukážou a jezdce ďáblova kola; ne doporučený pro acrophobians a lidé, kteří nechtějí být houpali spánku.

Titulní obrazovka je tam, to je jen příliš rychle... (nahnout se pro šílence: DOSBOX s méně než pět cyklů)

Vydali: Micromosaics