Mixed-Up Mother Goose
Mixed-Up Mother Goose - náhled

Smíchaný Mother husa

Humpty Dumpty seděl na zdi,Humpty Dumpty měl ohromný pád,on žádal o jeho rouru,on žádal o jeho mísu,A pěkné s

...

Robot Odyssey Recenze

Warren Robinett je muž s vizí. Ačkoli jeho je vize pravoúhlých hrdinů kdo může jen držet jeden objekt najednou, to je obrazový nikdo-the - less. PanRobinettin je hlavní kódovací zařízení kdo je první významný příspěvek k videohře světu vytvoří první - ův velikonoční vejce, které bylo skryté v herní ' Adventure ' pro Ataria 2600 a obnášelo k nestoudné zásuvce pro sebe najednou whenprogrammers nebylo jinak vyjádřit uznání za hry oni navrhli.Později on ' tvořil učící se společnost ' a tam přinesla dále dva drahokamy: Rockyovy boty v roce 1982 a potom o dva roky později pan Robinettin další velký (a podle mého mínění, vrcholný) úspěch, robotický Odyssey.

Hra začíná kdy náš nešťastný ale zřejmě mechanicky nakloněný hrdina vypadne z postele do světa robotů.Mohlo by to být zmíněný v tomto bodě že ' příběh ' není silná stránka pana Robinettiny hry. Unikání svět robotického Odysseya zahrnuje instalaci vedení schéma v třech přátelských robotech.Pro propojovat robota vy jednoduše lezete na v nich, změnit váš znak k páječce (s - ův s - ův klíč) a spojí senzory pomocným raketám správným způsobem dostat odpověď vy potřebujete. Uvnitř robotů vy najdete kontakty které vést k externím dotekovým senzorům a pomocným raketám k severu, jih, východ, a západ, stejně jako dráp a anténa.

Robotické Odysea státy stranou některého z předchozích prací Warren Robinett v , že hrdina není reprezentovaný obdélníkem. Nicméně on může ještě jen nést jednu věc najednou. Aby mohl překonat tohoto nejasného robotického Odysseya dovoluje hnízdící objekty uvnitř navzájem. Kdybys byl starající se objekt kdy vy vstoupíte do robota, vy vezmete to objekt s vámi, i když to objekt je další robot. Následně cokoli vy najdete, dokonce další roboty všechno jde dovnitř jednoho robota, a vy nesete to jeden extra naložený robot s vámi.

Kdy vy začnete robotického Odysseya vy rychle najdete tři roboty vy budete používat zbytek hry bloudění kolem v jedné místnosti. Tam jsou místa v hře kde vy potřebujete roboty aby vstoupily do místa pro vás, obejít roboty stráže tam, nějaký úkol nebo zvedne něco, a návrat do vás. Kdy vy poprvé najdete roboty všichni z nich jsou před --drátovaný aby řešili specifické hádanky na první úrovni, tak vše co potřebuje dělat si starosti s nimi je si jist že když vy dostanete se do konce úrovně že vy jste zvedli všechno tam je aby dostalo. Jestli vy dostanete se do konce první úrovně a zmeškala něco není to jednoduché jde zpět. Jestli vy ve skutečnosti pokračujete druhý to je nemožné bez restartuje jde zpět.

Jak vy spekulujete dále do Robotropolis vy budete potřebovat aby trhali instalaci vedení ze tří robotů a ručně re - wire je. V pozdějších úrovních vy dokonce budete potřebovat aby využili anténu na robotech aby dostaly je koordinovat jejich úsilí. To není přehánění aby řeklo, že ne mnoho lidí viděl konec robotického Odysseya. Nicméně, tam existovat mnoho vynikajících prostředků na Internetu absolutně pokud potřebujete vidět konec ale ne- cítit nemůžeš dělat to bez pomoci. Jestli vy jste odhodlán tlouct hru sám, ačkoli, vlastnění pánův v inženýrství by nezranilo!

Jako Rockyovy boty před tím, robotický Odyssey má několik výuek že vy budete potřebovat aby prošli jestli vy očekáváte, že uspět. Projít tyto první předtím než vy spekulujete do hlavní hry aby chránila sebe hodně zklamání.

Země rozbíjení a jedinečný, to je těžké najít robotický Odyssey's rovnající se. Možná to je typ her který je jen vhodné pro jedinečné místečko. Pokud ano, myslím si já jsem jeden. Já dám tuto hru 5.

Vy budete chtít zpomalit hru buď s utilitou zpomalení nebo DOSBOX. Užívej PLAY.EXE hrát robotického Odysseya nebo budete mít útrapy. Jestli vy máte problém plavbu užívat číselné klíče s num - lock na nebo KLÁVESE SHIFT nesmět dělat vás jít pomalejší.

Rok vydaní: 1984

Vydali: Learning Company, The