Lychnis
Lychnis - náhled

Kohoutek je jedním z pravdivých skrytých klenotů hraní - - produkovaný korejskou společností Softmax, ve spolupráci s nezávislým vývojový

...

Return to Ringworld Recenze

Díky vám zničující válka byla vyhnula se, bohužel namísto stávající se hrdinou, vy jste štvaní jak psanec. Patriarcha popíral být zapojenou do celé věci a vy jste zničili celý důkaz který mohl ukázat se být vaší nevinností při zkoušející zabránit krveprolití. Teď vy a tvůj přítel hledač a Miranda musí vrátit do Ringworld a najít si cestu k vyčistit vaše jméno.

Toto nemusí být všechen ten jednoduchý, protože vaši nepřátelé očekávají toto a patriarcha chce vaši hlavu. Vy po tom všem vzít jeho loď. To samo samozřejmě nebýt dost. Tam je také vážné nové nebezpečí stoupání na obzoru. To je organizace nazvaný ARM a oni jsou pomohli Puppeteers. Oni vynalezli nějaké nové obrněné jednotky který mohl udělat je nepřemožitelné na poli bitvy a oni plánují aby využívaly technologii v ostříbřitu-vejci. (Vy pamatujete si, že starověkou loď která narazila na Ringworld vy ne?)

pokračování Ringworld zlepšil se v jistých segmentech hry a to dokonce zahrnuje řeč (třebaže nebudete schopná zkušenost to protože herní archiv postrádá celé zvukové soubory). Grafika je poněkud lépe (která je zvláště viděná v animovaných sekvencích), ale já minul tváře lidí, které vy komunikujete s. Rozhraní je stále stejný třebaže vy uvidíte inventář box na spodu obrazovky. Trojúhelník, který vy zavoláte pravým kliknutím nyní bude mít nový význačný rys. V této hře vy můžete volně přepnout mezi znaky (třebaže vaší hlavní charakteristikou je ještě Quinn). Největší zlepšení bylo hra. To je skutečná dobrodružná hra s vyzývavými hádankami a mnohem méně animované sekvence. Tak vy musíte udělat mnohem víc věcí a potřeba aby sledovala mnohem méně řezat scény. Příběh pokračuje kde první přestává a vy dokonce nepotřebujete aby hráli část jedné dostat hrubou myšlenku co stá se. A krátký letní dostat na začátku hry. Já minu některý z humoru ačkoli že já jsem miloval tolik s první částí Ringworld. Kromě toho tato hra zaslouží si nejvyšší značku ode mne.

Některý z hádanek jsou docela obtížní a nedostanete mnoho nápověd se pokud týče co dělat dál. Jestli vy zpříčíte se, tam je vždy rekapitulace vy se můžete poradit s. Tam jsou ještě vůbec ne- aktivní body, tak vy znovu budete muset jít pixel lov. Na rozdíl od části jedna této hry má nějaký trochu víc skrytých míst obrazovky vy můžete působit společně, ale stále velice viditelný a docela logický. Ve vás jdete v skladišti vy nemusíte být vědec raketového paliva aby vědělo, že vy potřebujete aby otevřeli skříňku nebo dva dostat vybavení.

Verze hry dostupné v našem místě nemá žádný zvuk vůbec, tak vy nemusíte obtěžovat se žádná nastavení. Soubory jednoduše nejsou tam. Jinak hra nemá žádné kompatibilní problémy vůbec jak to může být hraný normálně pod oknem (já jsem testoval WinME a WinXP).

Vydali: Tsunami Games